Dissabte, 19 maig 2012
Darrera actualització: Divendres, 18 maig 2012 16:47
Diumenge, 21 agost 2011

"Si tens addicció a l’escenari i talent, a algun lloc arribaràs"

Guardar en Mis Noticias. Enviar per e-mail

David Guapo serà la guinda al pastís d’un dels actes més populars de la colla dels Torrats, el Torretasques.

[Img #5967]Has actuat mai a Mollet?
Em sona haver actuat algun local però no m’en recordo. Res més que es pugui confessar.

Saps que seràs el plat fort després d’un dels actes més populars, el Torretasques. Com ho veus?
Estic acostumat a moltes nits de bar i a fer monòlegs davant de borratxos. Faré un monòleg senzill que no sigui complicat d’entendre per una ment alcoholitzada.

Quin nivell d’improvisació tenen els teus monòlegs?
Hi ha molta improvisació. Depèn molt de com reaccioni el públic. Si està participatiu doncs via lliure i si no, et cenyeixes més al guió.

És difícil dedicar-te a l’humor i tenir un dia dolent?
És impossible. No t’ho pots permetre. Si et dediques a l’humor no tens tendència a treure les coses negatives. Per la meva filosofia de vida, trec allò bo de cada situació. És difícil tenir un dia dolent.

Sempre has volgut fer el que fas ara?
No. No ho tenia com a meta. Vaig començar com a músic, tenia clar que volia estar en un escenari, però no tenia tan clar que es podia viure d’això.

Quin és el secret?
Molt treball i constància. No fer-ho per diners, sinó perquè t’agrada. Si tens addicció a l’escenari i talent, a algun lloc arribaràs.

Consultant el teu web, no sé si fer-te aquesta pregunta... Com és treballar al costat de Buenafuente tot i que coneixes més a Berto?
Fantàstic. En general, El Terrat és una família molt agradable. Jo estava al circuit nacional de Paramount Comedy i el Berto em va veure al Pub Mediterráneo de Barcelona. Vam fer la prova a plató i em vaig quedar tot l’estiu.

Com definiries l’experiència de treballar a El club de la comedia?
Ha estat la meva consagració com a monologuista. Una oportunitat per fer el que m’agrada i d’alliberació també.

Quin és el teu referent en el món de l’humor?
No tinc referents però m’agrada molt l’estil americà. Per exemple Dave Chappelle.

Televisió, ràdio o en un escenari... Què t’atrau més?
El directe, l’escenari amb el públic davant. El feedback és molt més immediat.

Què vol dir: Tengo canciones “serias”?
Doncs cançons de cantautor normal. Tinc una maqueta gravada que segurament surti a la llum en breu. I dic “serioses” entre cometes perquè no crec que res es pugui prendre seriosament.

Fins a quin punt són importants les xarxes socials per la teva carrera?
Vitals. És una manera immediata de saber on sóc, quan i on actuo i mantenir un contacte molt bo amb els fans.

Quins són els teus plans de futur?
Tinc una gira per teatres de tot Espanya. A banda del Club de la Comèdia, que tornaré, i algun projecte per televisió. No m’importaria fer alguna cosa de cinema.

Accedeix per a comentar com usuari
¡Envia la teva opinió!
www.molletama.cat •
© 2012 • Tots els drets reservats
PRESIDENCIAPOWERED BY FOLIOePRESS