Divendres, 27 gener 2012

Flavià Llobet ofereix descomptes espectaculars

Guardar en Mis Noticias. Enviar per e-mail

Berenguer III, 10-12. Telèfon: 93 593 10 00

[Img #8516]

Flavià Llobet es caracteritza per ser una empresa dinàmica i treballadora que no s’atura mai. Una mostra n’és aquesta peça espectacular i exclusiva de Flavià Llobet, una polsera d’or rosa i amb 800 diamants (foto) de la qual només s’han fet tres exemplars. Els dos anteriors, d’or blanc, es van vendre a Madrid i a les Illes Balears.

La joieria és un actiu molt important de Flavià Llobet. Tant és així que ara s’inicia una campanya de descomptes pel que fa a rellotges per tal d’unificar marques. Una campanya de liquidació important de les més de 30 marques de rellotges amb les que compta aquesta joieria, que no s’havia fet mai i els descomptes podrien arribar fins el 60%.

D’altra banda, cal destacar que la filla de Flavià Llobet, la llicenciada en Belles Arts per la Universitat de Berlin  Jasmina Llobet, es troba instal•lada ja a la botiga de Travessera de Gràcia cantonada amb Tusset (Barcelona) on col•labora en els dissenys de la joieria.
Flavià Llobet, joiers des de 1929, un gran motiu de confiança.  

Accedeix per a comentar com usuari
¡Envia la teva opinió!
molletama.cat •
© 2012 • Tots els drets reservats
PRESIDENCIAPOWERED BY FOLIOePRESS